پاورپوینت استرس شغلی

دسته بندي : پاورپوینت » روانشناسی
نوع فایل: power point

قابل ویرایش : 22اسلاید



فسمتی از اسلایدها :

Shirom

استرس را يک احساس فردي هنگامي که نيازهاي محيطي (استرسورها ) از توانايي ها و قابليتهاي فردي فراتر رفته و باعث يک پيامد منفي ميشود تعريف کرده است.

Selye

استرس را به صورت عدم توازن بين قابليتهاي فردي و نيازهاي محيطي تعريف کرده است.

NIOSH

استرس شغلي وقتي رخ ميدهد که بين نيازهاي شغلي با تواناييها ، قابليتها و خواسته هاي فرد هماهنگي نباشد. در اين تعريف علاوه برعدم هماهنگي با تواناييها و قابليتهاي فرد به خواسته هاي فردي نيزتوجه شده است .

نيروي انساني مهمترين و اساسي ترين عامل در رشد و توسعه سازمانها محسوب مي گردد.

عوامل رواني محيط كار و استرس شغلي برخلاف ساير عوامل زيان آور محيط كار مختص شفل خاصي نيستند و در همه مشاغل به اشكال گوناگون با درجات متفاوت وجود دارند .

در انگلستان 1 نفر از هر 5 نفر شاغل از درجات بالاي استرس شغلي رنج مي برد و بيش از 500 هزار كارگر در سال به دليل اين استرس غيبت مي نمايند.

طبق گزارش مؤسسه تحقيقات مربوط به استرس (درآمريکا) درمان ناراحتي هاي مربوط به استرس، سالانه يکصد ميليارد دلار براي دولت آمريکا خرج بر مي دارد.

همه ساله 7/6 ميليون روز کاري در انگليس به دليل استرس از بين مي رود.

فهرست مطالب :

استرس

Stress is real

Demand control model

عوامل استرس زا

ابهام نقش

تعارض شغلی

روابط با همكاران

عوارض استرس شغلی

مديريت استرس

Organizational Health
دسته بندی: پاورپوینت » روانشناسی

تعداد مشاهده: 7219 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt_قابل ویرایش

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:2,065 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252